RSS
Image

De acum am să privesc totul altfel

08 Aug

SfEfremÎn familia mea am fost crescută să respect religia, să am credință că Dumnezeu mă va ajuta, dacă mă rog și chiar îmi doresc ceva cu adevărat.

Trebuie să recunosc că în urmă cu două zile, fiind stresată de apropierea examenului practic pentru obținerea carnetului de șofer, am găsit acest site și am fost impresionată despre cât de mult i-a ajutat Sfântul Efrem pe cei care se rugau cu credință. În acel moment am început să citesc despre viața lui și să îi citesc acatistul, rugându-mă să reușesc să mă concentrez pe ce am de făcut și totul să fie bine. Totodată m-am rugat Maicii Domnului, citind Paraclisul ei. 

Astfel astăzi am reușit să trec cu bine de acest examen și să devin conducător auto. Am promis Sfântului Efrem cel Nou, că dacă voi reuși să trec peste acest examen, am să spun lumii despre ajutorul primit și despre cât de împlinită mă simt.

Pot spune că sufletul meu este mai ușurat și împlinit, iar de acum înainte am să privesc totul altfel, deoarece știu că acolo sus cineva mă va ajuta mereu.

Doresc să le mulțumesc din tot sufletul meu Bunului Iisus Hristos, Maicii Domnului, Sfântului Efrem cel Nou, Părintelui Arsenie Boca și tuturor sfinților pentru ajutorul primit. Vă sfătuiesc să aveți încredere în Dumnezeu și să vă rugați cu credință și totul va fi bine.

S.A.O., Carei, 24 iulie 2015

 

Leave a comment