RSS
Image

Ajutor la Bac și Admitere la Medicină

08 Aug

Untitled-1

Am avut de curând examenul de bacalaureat. Voiam să obţin o notă cât mai bună deoarece îmi doream să mă duc apoi la Facultatea de Medicină. În timp ce stăteam pe internet, am aflat şi eu despre Sfântul Efrem cel Nou. Până în acel moment nu auzisem niciodată de el.

Când căutam informaţii despre el, am dat de numeroase întâmplări povestite de oameni când Sfântul Efrem cel Nou i-a ajutat, împlinindu-le numeroase dorinţe. Am învăţat o scurtă rugăciune adresată Sfântului şi am început să mă rog seară de seară.

Am fost foarte surprins de nota mea de la bacalaureat, aceasta fiind peste 9. La examenul de admitere de la Medicină m-am rugat Sfântului Efrem, dar și Domnului nostru Iisus Hristos, Maicii Domnului, Sfântului Ioan Botezătorul şi Sfintei Cuvioase Parascheva pentru a mă ajuta să memorez ceea ce învăţam pentru admitere, mai ales că uneori era atât de greu încât mi se părea că nu reţin nimic.

Mă rugam să fie uşor la examen şi să reuşesc să iau o notă cât de cât bună. Minunea a fost şi mai mare atunci când am intrat la Facultatea de Medicină pe locurile bugetate, cu o notă foarte bună.

Sunt foarte recunoscător Domnului şi Sfinţilor pentru tot ajutorul si pentru că mi-au ascultat rugile.

Ionuţ, Iaşi

 

Leave a Reply

 
