RSS
Image

Bucuria unui vis dus mai departe

30 Aug

Doresc să mulțumesc Domnului nostru Iisus Hristos, Maicii Sale Preacurate, Sf. Efrem cel Nou, Sf. Cuvioase Parascheva, Sf. Nectarie, Sf. Spiridon, Sf. Luca al Crimeei și tuturor sfinților știuți și neștiuți care m-au ajutat și am trecut cu bine și de cel de-al treilea an la medicină.

            Prima minune pe care a săvârșit-o Sf. Efrem a fost că m-a ajutat să rămân la buget și în cel de-al treilea an. La sfârșitul anului 2 se afișase o listă provizorie în care eram trecută la taxă. La vederea acelei liste m-am întristat foarte tare și am spus că nu mai am nicio șansă de a trece la buget. Dar, m-am rugat Sf. Efrem din inimă, iar acesta, din marea lui milostivire, m-a ajutat și am rămas la buget.

            În cel de-al treilea an, cu rugăciunile Preasfintei Născătoare de Dumnezeu, ale Sf. Efrem cel Nou și ale Sfintei Cuvioase Parascheva, am reușit și am trecut toate examenele, fără a avea nicio restanță. În cel de-al doilea semestru, Sf. Efrem m-a ajutat și am avut la toate examenele subiectele pe care le-am știut cel mai bine.

           Îți mulțumesc Sfinte Efrem și te rog ajută-mă să rămân la buget și anul următor pentru a-mi putea ajuta familia! Rugați-vă și nădăjduiți în Domnul Nostru Iisus Hristos căci El, împreună cu sfinții săi nu ne vor lăsa!

Amin!

A. D., Botoșani

 

Leave a comment