RSS

Examen de germană

07 Jan

efrem3În urmă cu doi ani fiica mea a susținut un examen destul de dificil, în limba germană.

Am apelat la ajutorul Sfântului Efrem cel Nou și al Maicii Domnului înainte de examen prin citirea acatistelor lor și am promis că voi mărturisi ajutorul.

Examenul avea 4 probe. Am rămas la ușă cu gândul de a o susține prin rugăciune în continuare pe fiica mea în timpul examenului. Dar la ultima probă am primit un telefon mai lung și am întrerupt mica rugăciune.

Fiica mea a ieșit tristă de la ultima probă. Astfel a luat 3 probe din 4. Nu am dat mărturie atunci în urma ajutorului Sfântului Efrem cel Nou.

Anul acesta am fost cu ambele fiice la examenul de germană. Ne-am rugat toate 3 după cum am putut Maicii Domnului și Sfântului Efrem cel Nou.

Fiica mea cea mică a luat 3 din 4 probe. Iar cea mare a reușit să ia proba restantă de acum 2 ani. 

De data aceasta am simțit că trebuie să mulțumesc Maicii Domnului și Sfântului Efrem cel Nou. Nereușita fiicei mici a arătat exact ceea ce nu exersase suficient.

Mulțumesc din suflet  Bunului Dumnezeu, Maicii Domnului, Sfântului Efrem cel Nou, Sfântului Nectarie pentru tot ajutorul lor și pentru că veghează asupra noastră.

A.H., București

 

 

Leave a comment