RSS
Image

Reușită cu Spovedanie și Împărtășanie

06 Oct

L-am cunoscut pe Sfântul Efrem cel Nou în 2015 și mi-a fost de mare ajutor când am susținut examenul de Bacalaureat, dar și la examenele pe care le-am avut în cadrul facultății. 

iisus-hristos-in-potir

Menționez faptul că înainte de susținerea unor examene obișnuiam să mă spovedesc și să mă împărtășesc. În anul II, înainte de sesiunea din iarna nu mă spovedisem deoarece tot amânam momentul. Drept urmare am picat la examene.

M-am rugat Sfântului Efrem cel Nou și mi-am dat seama de ce nu mergeau lucrurile bine și unde greșisem, așa că mi-am promis că înainte de sesiunea din vară să mă spovedesc pentru a nu mai ajunge în acea stare de deznădejde și de panică. Sesiunea din vară a trecut cu bine, unde am simțit ajutorul Sfântului Efrem cel nou la fiecare examen.

S-a apropiat și sesiunea din toamnă, însă la fel ca în cea din iarnă tot am amânat spovedania cu gândul că o voi face când voi avea timp, adică după ce dădeam restanțele. Am încercat de trei ori să le dau însă fără succes, fapt ce m-a demoralizat și m-a făcut să înțeleg că nu era bine cum procedam.

Și de data asta, la fel ca în multe momente, Sfântul Efrem cel Nou mi-a îndreptat pașii la Biserică pentru a mă spovedi și împărtăși. Îi sunt recunoscătoare, deoarece ulterior m-a ajutat să le promovez cu note mari și astfel am speranța că aș putea obține un loc chiar la buget.

Sper să vă încurajeze mărturia mea și să vă ajute în cazul în care o să vă aflați într-o situație familiară. Să știți că Sfânta Spovedanie și Sfânta Împărtășanie reprezintă un real ajutor pentru fiecare student care se află înaintea unor examene. 

Voi mulțumi întotdeauna pentru că au avut milă de mine și m-au ajutat Bunului Dumnezeu, Maicii Domnului și tuturor Sfinților la care m-am rugat să mă însoțească la examene: Sfântului Efrem cel Nou, Sfinților Trei Ierarhi, Sfintei Cuvioase Parascheva, Sfântului Ierarh Nicolae, Sfântului Spiridon, Părintelui Nicolae Steinhardt, Părintelui Arsenie Boca.

Elena, Brașov

 
Leave a comment

Posted by on 10/06/2017 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
