RSS
Image

Mulțumire dusă Sfântului

16 Sep

sf efrem.jpgDe la ultima mărturie de acum un an s-au petrecut multe minuni pentru care vreau să-i mulțumesc Sfântului Efrem.

Am trecut cu bine toate examenele din sesiuni, fără restanțe, inclusiv cel de licență. O nepoata pentru care m-am rugat Sfântului Efrem a fost admisă la Facultatea de Medicină.

În plus, am reușit să merg în Grecia pentru a doua oară în pelerinaj, să-i mulțumesc Sfântului Efrem pentru căsătoria noastră prin agățarea la icoana sa a unei tăblițe metalice cu două cununi pe ea. L-am vizitat și pe Sfântul Spiridon, la care îmi doream foarte mult să ajung.

Mama a suferit o intervenție chirurgicală și se simte foarte bine. Nu deznădăjduiți, căci orice rugăciune este ascultată!

Maria G., Bacău

 
Leave a comment

Posted by on 09/16/2017 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
