RSS
Image

Sfântul Efrem descoperit pe blog

10 Jun

sf-efrem-cel-nou

Vreau să mărturisesc din nou despre ajutorul primit.  Au trecut mai bine de 3 ani de când l-am descoperit pe Sfântul Efrem. L-am descoperit aici, pe acest blog. A devenit sfântul meu de suflet la care apelez în orice problemă. Pot spune că m-a ajutat mereu, uneori chiar și pe loc.

Un exemplu, ar fi un colocviu restant la o materie pe care trebuia să îl susțin. Din nefericire, nu apucasem să învăţ totul. Doar citisem. Mă pregăteam intens pentru un examen în paralel și eram obosită psihic. M-am rugat Sfântului Efrem să mă ajute. Și am mers la acel colocviu doar cu ceea ce citisem. Am avut parte de subiecte foarte ușoare și am trecut de acel colocviu.

Sfântul Efrem mi-a răspuns mereu la rugăciuni neîntârziat.

Andreea D.

 
1 Comment

Posted by on 06/10/2017 in Sfântul Efrem cel Nou

 

One response to “Sfântul Efrem descoperit pe blog

  1. damaris

    07/26/2017 at 9:19 PM

    CUI NU-I PLACE SFANTUL EFERM CE NOU?! IN CLIPA CAND AI VEZI CHIPUL PRINZI PUTERE SI BUCURIE IN SUFLET! SI PE MINE M-A AJUTAT FOARTE MULT ..PROMIT CA O SA SCRIU AICI O MINUNE CU SFANTUL EFERM.DOAMNE AJUTA! AAA…SA NU UIT …SFANTUL EFREM A LUCRAT IN VIATA MEA ALATURI DE SFANTUL FANURIE SI SFANTA IRINA DIN HRISOVOLANT. FACE-TI TURTELE SAU CUMPARATI-LE DE SUFLETUL MAMEI SF.FANURIE (ATENTIE:CU BINECUVANTARE! DE LA PREOT) SI AJUTORUL VINE MAI REPEDE DECAT CREDEM SAU PUTEM NOI SA CREDEM.FRUMOS BLOG SI UTIL DOAMNE AJUTA!

     

Leave a Reply

 
