RSS
Image

Oricine cere ia

10 Jun

love-godRevin cu o mărturie, în semn de mulțumire pentru ajutorul pe care l-am primit prin bunăvoința lui Dumnezeu.

În urmă cu câteva luni, am avut de susținut simularea examenului de bacalaureat la matematică. Nu mă descurcam prea bine și îmi doream doar o notă rezonabilă. M-am rugat să obțin nota 7, dacă se poate să fie chiar puțin peste 7, dar atât voiam, nu mai mult.

Pusă în fața subiectelor, credeam că nu voi reuși să fac nici măcar jumătate din exercițiile subiectului nr. 1. M-am rugat iar, așa cum am știut și am început să le fac, îmi veneau ideile și ulterior vedeam că ajungeam la rezolvarea exercițiilor.

Cea mai mare surpriză și ușurare a fost la afișarea notelor: 7,15. Era exact cum mă exprimasem eu în rugăciune ”puțin peste 7”, cât cerusem Bunului Dumnezeu și Sfinților Săi (Sfântul Gheorghe, Sfântul Efrem cel Nou, Sfânta Parascheva, Sfântul Nectarie, Sfântul Spiridon), alături de Maica Domnului, mereu Mijlocitoare a noastră.

Slavă Ție, Doamne! 

Diana

 

Leave a Reply

 
