RSS
Image

25 de examene luate cu Sfântul Efrem

10 Jun

978602Vreau să mulțumesc din nou cu toată inima Sfântului Efrem cel Nou pentru îndelungul și marele ajutor pe care l-am primit de la el.

În luna ianuarie a acestui an am avut de trecut 25 examene! Numai și numai cu ajutorul Sfântului Efrem, cu rugăciuni, citind acatistul său, am luat examenele. Fiind în ultimul an, era foarte important să le iau. A fost o mare minune, încă nu am cuvinte care să exprime recunoștința mea.

Recent, am intrat în ultima sesiune. Un examen, cu ajutorul Domnului, l-am luat. Mai am patru examene și finalizarea licenței. Tot sufletul, gândul, inima și rugăciunea la Sfântul Efrem.

M-aș bucura mult ca toți oamenii să aibă mare încredere în el și să-l iubească cu toată puterea sufletului!

EXTRA: Acum o lună, a început să mă doară rău în umărul drept, atât de tare încât în câteva zile am ajuns să nu mai pot mișca deloc mâna. Fiind medic, m-am îngrozit.

Alergând cu lacrimi la Sfântul Efrem, cu rugăciuni și ulei sfințit, am primit din nou ajutor grabnic de la cel mai minunat Sfânt! Am simțit cum Sfântul Efrem m-a vindecat!

Dragostea pentru acest Sfânt, bucuria, respectul și toată plinătatea inimii, privindu-i icoana, mă ajută să merg mai departe.

Dr. R. I. – București

 
Leave a comment

Posted by on 06/10/2017 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
