RSS
Image

În culmea deznădejdii

08 Apr

Ilie-LacatusuȘi pe mine m-a ajutat Părintele Ilie Lăcătușu, deși la început ”l-am prigonit”. Iartă-mă Părinte Ilie!

Când eram în culmea deznădejdii, i-am citit acatistul, iar câteva zile mai târziu, Părintele Ilie mi-a îndeplinit cererea.

Am fost și la el de câteva ori și m-am închinat la moaștele lui și de fiecare dată m-am întors cu o mare bucurie sufletească.

Îți mulțumesc Părinte Ilie și pentru că la început nu te-am vrut în viața mea, dar tu nu te-ai îndepărtat de mine și mi-ai arătat cât de minunat ești! Am să povestesc despre tine celor din jurul meu și am să împart acatistul tău ca să te cunoască cât mai multă lume!

Nicoleta

 
 

Leave a Reply

 
