RSS
Image

O notă peste așteptări

03 Apr

stones-842730_960_720

În vara anului trecut, aşteptam să vină luna august să merg la examenul de definitivat. Aveam emoţii enorme, aproape că nu mă puteam concentra. Deşi învăţam cât puteam de mult, parcă nu mai ştiam nimic! Dar am mers înainte…

L-am cunoscut pe Sfântul Efrem prin intermediul acestui blog. Mi-am cumpărat cărticica cu acatistul Sfântului şi am început să citesc în fiecare zi. Pe lângă acatistul Sfântului Efrem, am mai citit şi acatistul Maicii Domnului.

A venit ziua examenului și eu eram foarte stresată. Am plecat spre examen cu acatistul Sfântului în geantă şi cu icoana Maicii domnului pe care am luat-o şi în sala de examen cu mine. A început examenul, subiectele mi se păreau accesibile, dar când intrai în profunzimea lor, mai apăreau şi lacune. De fiecare dată când nu ştiam ceva, puneam mâna pe iconiţa Maicii Domnului şi mă rugam să-mi lumineze mintea să pot promova examenul.

După examen am vorbit cu o colegă şi mi-am calculat punctajul. Mi se părea că am făcut binișor şi că am şanse să promovez. Mă gândeam la faptul că este şi foarte multă subiectivitate în corectarea lucrărilor care poate să mă tragă în jos. M-am rugat la Sfântul în continuare să facă cumva să corecteze lucrarea mea cineva care apreciază ce am scris.

Şi aşa a fost. Când au apărut rezultatele, am luat 8,90. O notă foarte bună la care, sincer vorbind, nu mă aşteptam.

Sfântul m-a ajutat şi la examenele de la master la care nu mă pregătisem foarte bine din lipsă de timp.

Îi mulţumesc din suflet Sfântului şi vă recomand cu căldură să vă rugaţi lui atunci când sunteţi în impas pentru că o să vă ajute!

C. D., Buzău

 

Leave a Reply

 
