RSS
Image

Mulțumire întârziată

03 Apr

Acum un an și opt luni am apelat la ajutorul Maicii Domnului și a Sfântului Efrem cel Nou prin acatistul Acoperământului și Paraclisul Maicii Domnului și Acatistul Sfântului Efrem cel Nou citite seara și dimineața, înainte de examenul fetei mele celei mari.

Menționez că era un examen foarte important de transfer de la o școala la alta. Examenul a fost o reușită și viața fetei mele s-a schimbat extraordinar în bine în acea școală.

Atunci am scris mărturia, dar având încă două examene importante la care ne-am rugat împreună, eu și fata mea, deși am promis, nu am mai spus mărturia mea și pentru acele examene.

Acum de curând fata mea a trecut prin alte două examene. Ne-am rugat împreună, dar la unul din examene nota obținută a fost destul de mică sub așteptările noastre, ceea ce ne-a demoralizat și întristat foarte tare.

Citind una din cărțile cu minunile făcute de Sfântul Efrem, am găsit o mărturie care m-a determinat să scriu și eu acum, deoarece nu am dat mărturie după cum am promis pentru cele două examene, cred că nota mică a fost o atenționare din partea Sfântului.

Mulțumesc Maicii Domnului și Sfântului Efrem cel Nou pentru ajutor și îi rog să mă ierte și să ne mai ajute, căci multe examene vor mai urma.

Mulțumesc și sfinților mei dragi care m-au ajutat de câte ori am avut nevoie: Sfântului Nectarie, Sfântului Mina, Sfântului Nicolae, Sfântului Dimitrie Izvorâtorul de Mir, Preacuvioasei Maicii Parascheva și Sfântului Ioan Rusu.

Amalia, București

 

Leave a Reply

 
