RSS
Image

Fizică și rugăciune

16 Mar

mn17 workshop quantum

Am auzit de Sfântul Efrem de la mama mea, care m-a îndemnat să mă rog la el pentru orice necaz.

Aveam un examen foarte greu la fizică, cu un profesor care este puţin absurd și care cere foarte mult de la noi. Deși parcursesem în mare materia, eram foarte neliniștită când mă gândeam la acest examen pentru că erau foarte multe subiecte posibile și nu le stăpâneam pe toate.

Înainte de examen am răsfoit cartea cu minunile Sfântului Efrem și am dat peste o întâmplare cu un băiat care învăţase doar 10 subiecte din 40, și din acelea 10 doar pe jumătate le știa bine. Așa că l-am rugat să facă cumva să se extragă subiecte la care să știu ce să scriu și mai ales, să-mi dea pace sufletească, să mă pot concentra și să nu mă panichez, indiferent de situaţie.

Rugăciunea m-a liniștit și m-am pus să dorm cu liniște în suflet. În dimineața dinainte de examen m-am trezit în aceeași dispoziție și bucuria a fost că la examen am nimerit subiecte la care am știut și am luat o notă destul de bună!

Vreau să-i mulţumesc Sfântului Efrem pentru tot ajutorul oferit  și vreau să-l rog să mă sprijine în continuare, să mă ajute să-mi găsesc încrederea în mine, pacea sufletească de care am atâta nevoie, să cunosc credinţa cea adevărată și să-mi dea sănătate mie și familiei mele.

 
Leave a comment

Posted by on 03/16/2017 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
