RSS
Image

Un serviciu potrivit pentru mine

22 Feb

vladstudio_googlelibrary_800x480

Vreau să vă mărturisesc despre ajutorul primit de la Dumnezeu, Maica Domnului, Părintele Ilie Lăcătușul şi de la ceilalţi sfinţi la care m-am rugat.

Eu am absolvit Facultatea de Litere şi am lucrat în învăţământ până în anul 2012, când am renunțat, ca mulți alții. Însă, din nefericire, nu mi-am găsit de lucru ceva potrivit studiilor mele. Timpul mă presa pentru că eram în șomaj neindemnizabil. Astfel, am fost nevoită să accept să lucrez pe un post inferior pregătirii mele: vânzătoare la un chioşc de ziare.

În perioada decembrie 2015-aprilie 2016 am urmat un curs postuniversitar de biblioteconomie. Cursul s-a finalizat în iulie 2016 cu susţinerea unei lucrări de disertaţie. Imediat după susţinerea disertaţiei am început să mă uit după un post de bibliotecar. Majoritatea cereau experienţă, iar un post unde nu se cerea, era la departe și nu puteam face naveta pentru că nu era mijoc se transport. Ar fi trebuit să stau în gazdă, ceea ce nu mi-aş fi permis.

Am cerut sfatul părintelui duhovnic şi la sugestia lui am început să citesc “Acatistul Maicii Domnului, Bucuria celor necăjiţi”. Între timp mama a discutat despre mine cu o verişoară de-a ei din Bucureşti. La sugestia ei am început să ne rugăm şi la Părintele Ilie Lăcătuşul.

La scurt timp minunea a avut loc! Am reuşit, fără pile, să iau examenul pentru un post de bibliotecar, la Biblioteca Universitară din Timişoara.

Le mulţumesc pentru ajutor Maicii Domnului, Părintelui Ilie Lăcătușu și celorlalți sfinți la care m-am rugat.

Sorina, Timișoara

      

 

Leave a Reply

 
