RSS
Image

Ultimul hop

22 Feb

frica-de-a-fi-singur-depășită.jpg

După o perioadă foarte grea din viața mea, în care am fost nevoită să fiu autodidactă și să îmi prelungesc studiile ca urmare a stării de sănătate, am ajuns la ultimul hop: examenul de licență la Facultatea de Drept.

Pe lîngă susținerea lucrării, aveam de dat și un examen teoretic de tip grilă, deloc ușor, pe care o treime din studenții dintr-un an îl pică. M-am rugat Sfântului Efrem, la fel ca înainte de oricare alt examen. Am promis că dacă îl iau, voi spune și altora despre ajutorul primit.

Aveam dubii că voi reuși, deoarece eram deja epuizată din cauza stării mele de sănătate și din cauza examenelor anterioare. Însă, cu ajutorul Sfântului Efrem am reușit să trec și de acest prag, azi fiind licențiată în drept.

Să nu deznădăjduiți, chiar și în cele mai dificile momente din viață. Când credeți că nu mai puteți și vreți să renunțați, rugați-vă. Totul este cu putință la Dumnezeu!

C. A.

 
Leave a comment

Posted by on 02/22/2017 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
