RSS
Image

Mulțumiri Sfântului Efrem cel Nou

12 Feb

sfantul-mare-mucenic-si-cuvios-efrem-cel-nou-marturii-ale-minunilor~l_3131786

Doresc să împărtășesc cu voi ajutorul primit de la Tatăl Ceresc și Sfântul Efrem cel Nou. M-au ajutat să trec de prima sesiune la facultate, și chiar dacă eram epuizată fizic și psihic, m-au întărit și mi-au dat putere să mă mobilizez, să mă descurc la examene și să iau note mari. Dragii mei, puneți-vă credința în Dumnezeu și El vă va sprijini, și veți vedea cum se vor aranja lucrurile cum nici nu v-ați fi așteptat!

Ioana, Baia Mare

Doresc să îmi exprim recunoştinţa față de Sfântul Efrem, deoarece mi-a ajutat fiica în promovarea părţii practice a examenului de conducere, la a doua încercare. Am citit acatistul lui timp de patruzeci de zile.

Magdalena, Oradea

Am datoria de a reveni și de a-i mulțumi Sfântului Efrem Cel Nou pentru că m-a însoțit la examene. Deși ne cunoaștem de puțin timp, el m-a ajutat ca pe o prietenă veche. M-a lăsat și singură, dar numai pentru că știa că așa îmi este mai bine.

Să nu uităm de Dumnezeu, de Fecioara Maria și de sfinți, să cerem și să primim, iar dacă nu se întâmplă așa, să stăruim până când insistența ne modelează inimile.

A. S.

Extra: Vă scriu acest mesaj în semn de mulțumire față de Sfântul Efrem cel Nou. Vreau să știe și alții de ajutorul primit. Nu are legătură cu examenele, ci cu o problemă personală. Am citit o carte despre ajutorul Sfântului și am hotărât să-i cer ajutorul.

După ce am purtat o perioadă aparat dentar, rezultatele nu se arătau foarte bune, și anume dinții mei urmau să rămână deplasați puțin cam inestetic, așa că eram speriată și chiar mă simțeam puțin complexată la acest gând.

M-am rugat Sfântului și i-am promis că în situația în care am sa scap de problemă, voi scrie o mărturie despre ajutorul primit. Acum sunt fericită că problema e aproape rezolvată și chiar nu e sesizabilă.

Mulțumesc atât Sfântului, cât și Bunului Dumnezeu pentru ajutor!

L.T., Alba

 
Leave a comment

Posted by on 02/12/2017 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
