RSS
Image

Ajutor la matematică

12 Feb

math

Dintotdeauna, matematica a fost pentru mine o problemă. Având de dat niște teste la această materie, mama mi-a înmânat o rugăciune a Sfântului Apostol Tadeu și, mai mult sub îndrumarea mamei, am citit rugăciunea mai multe zile la rând.

Dacă primele mele note fuseseră foarte mici, până la finalul semestrului, ajunsesem chiar să iau nota 10, spre marea mea bucurie și uimire.

Altă dată, după câțiva ani de la acest lucru minunat -căci știu că, la matematică, fără ajutorul lui Dumnezeu n-aș fi reușit în veci să iau note așa mari-, tot în fața unui test la această materie, m-am rugat lui Dumnezeu, Maicii Domnului și sfinților Gheorghe și Nectarie, să reușesc să scriu și eu câte ceva la exerciții, cumva să scot două pagini, nu mai mult.

Când am transcris tot ce aveam pe ciorne, mirare mare: două pagini complete, nici mai mult, nici mai puțin. Cine se mai gândise la cele două pagini în timp ce scriam? Așa mi-a dat Dumnezeu de înțeles cât adevăr se găsește în cuvântul Său: ”Cere și ți se va da”!

Diana

 

2 responses to “Ajutor la matematică

  1. roxana

    03/14/2017 at 4:16 PM

    va rog frumos spune ti mi si mie care este acea rugaciune a apostolului tadeu ,macar cum incepe ca s-o caut apoi pe internet

     
    • celajutat

      04/08/2017 at 9:38 AM

      Draga Roxana,

      Ma bucur ca ai ajuns pe blogul acesta. Sper sa te folosesti sufleteste.

      Nu stiu care este acea rugaciune a Apostolului Tadeu, dar stiu sigur ca rugaciunea ortodoxa nu e solutie magica si nici repetitie mecanica a unui text pe de rost, ci deschiderea inimii spre Dumnezeu. Prin urmare, nu ai nevoie de o anume rugaciune, ci pur si simplu de rugaciune. Orice rugaciune! Fie ea din cartile de rugaciuni, fie cererea ta rostita cu evlavie cu voce tare cand stai la rugaciune sau în gand cand mergi pe strada, sau oriunde altundeva te-ai afla. Si daca ai deschiderea inimii, rugaciunea ta va fi ascultata! Pentru ca Dumnezeu stie inima ta si nevoile tale mai bine decat le stii tu! Tu acum le descoperi, El le stie din vesnicie!

      Cu drag, adm

       

Leave a Reply

 
