RSS
Image

Radiologia mi-a încercat credinţa

13 Oct

3

Sunt studentă în anul V la medicină la Bucureşti şi vreau să vă mărturisesc ajutorul pe care l-am primit de la Preasfânta Treime, Sfântul Efrem şi Maica Domnului la examenul de radiologie, care mi-a încercat credinţa.

Întrucât nu am reuşit să promovez examenul în sesiunea de vară, am ajuns să am restanţă şi să mă lupt cu ideea că nu voi promova acest examen şi voi ajunge să repet anul.

Din dorinţa de a merge mai departe, am căutat ajutorul la Dumnezeu căci El era singurul Care mă putea ajuta într-o asemenea situaţie. În scurt timp am descoperit pe site-ul librăriei Sophia o cărticică cu Acatistul şi Paraclisul Sfântului Efrem şi la o altă editură Acatistul şi Canonul Mântuitorului Hristos. Menţionez că sunt o persoană cât de cât credincioasă și merg cât de des posibil la Mânăstirea Radu Vodă, unde se află o parte din moaştele Sfântului Efrem.

Prin rugăciunile adresate Mântuitorului şi Sfântului Efrem, am ajuns să promovez acest examen ca prin minune! Am luat o notă bună, în condiţiile în care mulţi colegi au picat.

Vă îndemn pe toţi să cereţi ajutor în examene căci întotdeauna Dumnezeu se va îndura şi ne va bucura sufletul atunci când sperăm mai puţin!

S.R., Bucureşti

 

Leave a Reply

 
