RSS
Image

Mult ajutor de la Sfântul Efrem

03 Oct

Wallpapersxl Perfume Mireasma Si Parfum De Flori Windows Hd 600243 1920x1080.jpgÎn urmă cu doi ani de zile, mă rugam pentru fiul meu care avea un examen de admitere la academie. Avem în casă cartea cu Sfântul Efrem, dar nu ştiam îndeajuns de multe despre acesta. Am citit acatistul lui la îndemnul fiicei mele, care auzise că este grabnic ajutător la examene. Citind, mi-am dat seama că era referitor la prunci şi începeam să mă îndoiesc că este potrivit pentru examene.

Când am ajuns la mijlocul acatistului am simţit dintr-o dată  un miros deosebit de mir, diferit de  cele pe care eu le foloseam, suav, dar persistent. M-am uitat peste tot în jur dacă nu cumva vine din casă, dacă nu am eu vreo sticluţă cu mir prin preajmă, dar nu exista nimic de la care să vină acel miros.

În momentele următoare am realizat că sfântul îşi face simţită prezenţa. M-a marcat foarte mult acest lucru şi am început să plâng. Fiica mea cea mică a intrat în cameră şi m-a întrebat ce mi s-a întâmplat. I-am povestit. Şi-a dorit să termine ea rugăciunea.

Am lăsat-o singură în cameră,  dar ea a  venit foarte repede,  cuprinsă de emoţie şi mi-a spus că îi bate inima foarte tare şi simte peste tot miros de mir. Era uimită şi speriată de această minune. Atunci am terminat eu de citit paraclisul Sfântului. Filele cărţii miroseau a mir.

În acea zi am spus mai multor persoane minunea ce mi s-a întâmplat. Apoi am început să  mă rog sfântului şi el mi-a dăruit mult ajutor.

Una dintre întâmplările în care m-a ajutat a fost când mi-am pierdut portmoneul. Aveam în el actul de identitate, cardul de credit şi o sumă mică de bani. Mă gândeam că este undeva prin casă şi o să-l găsesc, însă după două săptămâni de căutări am ajuns la concluzia că probabil a fost furat.

Duminică după vecernie am început să citesc paraclisul Sfântului Efrem şi eram hotărâtă ca luni să merg să îmi fac buletin. În timp ce mă rugam, a venit o persoană acasă şi mi-a adus portmoneul cu actele. Mi-a spus că stătea de două săptămâni înfăşurat într-o bucată de material pe gardul ei. Am realizat atunci când şi cum mi s-a furat. Minunat a fost că după o jumătate de oră m-a sunat o colegă care era vecina femeii şi mi-a zis că doamna îmi va aduce buletinul luni la serviciu, dar eu îl primisem deja în timp ce citeam paraclisul.

O altă minune a fost că Sfântul Efrem m-a ajutat să ajung la moaştele lui, în Grecia. Nu aveam de gând să merg, dar s-a eliberat un loc înainte cu trei zile de plecarea în pelerinaj şi am fost invitată şi eu.

Mulţumesc Sfântului Efrem pentru ajutor. Chemaţi-l în rugăciuni pentru că nicio rugăciune nu este trecută cu vederea!

Simina Boca

 
 

Leave a Reply

 
