RSS
Image

Nimic nu e întâmplator

02 Oct

incunables_biblioteca_personal_de_carlos_monsivaisAm descoperit minunile Sfântului Efrem cel Nou cu puțin timp înainte ca fiul meu să-şi susțină examenul de admitere la facultate. 

Cum nimic nu e întâmplător, după ce am citit pe acest site mărturiile despre ajutorul și minunile sfinților, am găsit și cartea “Viața, arătările, minunile, acatistul şi paraclisul Sfântului Efrem cel Nou” chiar în biblioteca mea. Fusese cumpărată de soțul meu anul trecut, tot într-o împrejurare neașteptată, de care nu știam.

Am citit-o “pe nerăsuflate”, iar acatistul i l-am dat şi băiatului să-l citească. Cum el era la București, foarte aproape de Mănăstirea Radu Vodă (totul se potrivea), a fost să se închine la moaştele Sfântului Efrem și ale Sfântului Nectarie.

Rugăciunile nu au
fost în zadar. Minunat a fost momentul aflării rezultatului mult așteptat: fiul meu a intrat, aşa cum ne-am dorit, la buget.

Mulțumim lui Dumnezeu, Maicii Domnului, tuturor sfinţilor, în special Sfântului Efrem cel Nou,  Sfântului Nectarie, Sfântului Nicolae şi Sfântului Mina.

D.C., Târgovişte

 

Leave a Reply

 
