RSS
Image

Mi-a picat o carte în cap

30 Sep

978602După mulţi ani de la terminarea primei facultăţi, anume Facultatea de Medicină ”Carol Davila” din Bucureşti, am început cu ajutorul Domnului, altă facultate la fel de grea.

Nu ştiam ce să mai fac, cum să mă mai descurc. Situaţia era peste puterile mele: multă materie, examene nenumărate, copil la şcoală, singuri în oraş, o grămadă de probleme.

Am mers la o librărie să mă întâlnesc cu o prietenă şi stând de vorba cu ea, îmi cade o carte în cap. Eu o întreb:

– La voi cad cărţile în capul oamenilor?

– Nu, îmi răspunde.

Vrând să o pun la loc, mă uit şi încremenesc pe loc: “Sfântul Efrem cel Nou luminătorul celor care învaţă sau au de trecut examene ori încercări”. Am cerut-o şi de atunci nu a existat nicio zi în care să am examen, să nu citesc înainte rugăciunile şi să nu iau examenul respectiv, chiar cu notă mare! Citind Acatistul sau Paraclisul Sfântului Efrem, cea mai mare deznădejde se transformă în pace sufletească.

Cuvintele sunt prea puţine şi prea slabe pentru a putea mulţumi pentru tot ajutorul primit.

Slavă lui Dumnezeu, Maicii Domnului şi tuturor Sfinţilor!

 Dr. R. I., Constanţa

 
Leave a comment

Posted by on 09/30/2016 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
