RSS
Image

Sfântul Nicolae, de peste drum

29 Sep

Voi începe acest mesaj prin a-mi cere iertare celor doi Sfinţi minunaţi, pentru întârzierea în scrierea acestui mesaj de mulţumire.  Bineînţeles, Sfinţii Lui Dumnezeu nu m-au lăsat nici acum în cele mai dificile săptămâni, şi anume perioada sesiunii.

Sfântul Efrem cel Nou este un sfânt tare drag sufletului meu încă din urmă cu câţiva ani și care nu conteneşte să mă întărească şi să mă ajute de câte ori mă rog lui, în special la examene. Sesiunea aceasta parcă a fost una mai dificilă şi diferită, în sensul că am început primele examene într-o manieră nu tocmai pozitivă, iar lucrul acesta m-a deznădăjduit.

Tare m-am bucurat însă, când Dumnezeu mi-a descoperit ca ajutător alături de Sfântul Efrem, pe un alt Sfânt (nou chemat în rugăciunile mele), Sfântul Nicolae. Deşi l-am cunoscut pe Sfântul Nicolae din copilărie, ca mulţi dintre noi, niciodată nu m-am rugat lui ca unui sfânt apropiat mie, care are puterea să mă ajute, deşi îi ştiam bine viaţa şi minunile.

Cu toate 61156765acestea, l-am redescoperit pe Sfântul Nicolae, prin intermediul Bisericii cu hramul Sfântul Nicolae, de pe strada Horea (din Cluj-Napoca). Simţind că doar Dumnezeu mă poate ajuta în promovarea unor examene, am început să intru să mă rog câteva minute înainte de fiecare examen acolo (eu fiind studentă la Litere, bisericuţa e foarte aproape), iar Sfântul făcea de fiecare dată minunea.

Indiferent de natura şi de dificultatea examenului, din ziua în care m-am rugat Sfântului Nicolae, am constatat spre propria-mi surprindere, că am promovat toate examenele cu note mult, mult mai mari raportat la cunoştinţele mele. Încrederea mea în Sfântul Nicolae a început să crească, iar acesta mi-a demonstrat că nu mă înşelasem, întrucât mi-a fost grabnic ajutător şi în probleme de altă natură.

Le mulţumesc din suflet acestor doi Sfinţi care mă ocrotesc, mijlocesc la Domnul pentru mine şi mă ajută de fiecare dată mai mult decât merit! Vă îndemn să îi chemaţi cu încredere în rugăciunile voastre, deoarece acestea nu vor fi neascultate!

Maria Boca, Cluj-Napoca

 

Leave a Reply

 
