RSS
Image

Am fost sceptică, dar acum cred!

27 Sep

Reușesc în sfârșit să mă adun pentru a scrie și eu despre cum Sfântul Efrem m-a ajutat în depășirea unor momente dificile din viața mea. Trebuie să menționez și faptul că însuși felul în care l-am descoperit pe Sfânt a fost unul deosebit.

Fiind studentă în andscn7083ul IV la Facultatea de Drept și având o perioadă mai dificilă, în care simțeam că nu mai fac față și că am făcut o alegere greșită în a urma această facultate, am căutat niște rugăciuni care să mă ajute să mă liniștesc. Pentru că acum prima sursă la îndemână este internetul, am ajuns de la o pagină la alta pe acest site și încă din acea seară am citit toate istorisirile trimise. Am simțit nevoia să aflu mai multe despre viața acestui Sfânt și mare mi-a fost surpriza să aflu că părticele din moaștele sale se află într-o biserică apropiată de locul în care stau.

De la bun început trebuie subliniez faptul că deși am fost crescută cu învățăturile creștine, în ultimii ani nu am mai simțit o apropiere puternică față de cele sfinte. Asta a fost până când am pășit pe poarta Mănăstirii Radu Vodă şi începând să mă rog Sfântului Efrem, am simțit o stare de liniște și ușurare.

Sfântul m-a ascultat și deși nu am obținut în sesiune note mari la toate materiile (până la urmă notele sunt oglindirea efortului nostru), am reușit să iau 10 la singura materie la care chiar îmi doream această notă și la care culmea, subiectul pe care l-am avut nu era tocmai printre cele agreate de mine. De asemenea, am simțit pe deplin ajutorul Sfântului Efrem și la Examenul de Licență când am avut o cumpănă mare și când știu sigur că doar datorită rugăciunii la el în acele momente de disperare m-a ajutat.

La început și eu am privit cu oarecare scepticism, recunosc, mărturisirile de aici. Dar ulterior m-am convins că atunci când rugăciunile noastre sunt sincere, ajutorul de acolo de sus nu va înceta să apară. Am promis că voi scrie despre acestea și mi-a luat ceva timp, dar în cele din urmă am îndrăznit tocmai pentru a vă încuraja și pe voi, cei care citiți, să nu încetați o clipă să vă rugați!

M.D., București, 2016

 
Leave a comment

Posted by on 09/27/2016 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
