RSS
Image

Sfântul Efrem, super-grabnic ajutător

24 Aug

Pe Sfântul Efrem l-am cunoscut în urmă cu doi ani, când mi s-a arătat în vis pentru a-mi prevesti faptul că mama mea se va duce la cele veșnice și că boala avută fusese necesară pentru mântuirea sa. De atunci, Sfântul Efrem mi-a rămas întipărit în suflet și inimă.

Sunt convinsă că el m-a ajutat să mă definitivez pe post. Cu o lună înainte de examen, am citit în fiecare seară paraclisul sau acatistul Sfântului Efrem cel Nou, dar şi câte o rugăciune adresată Maicii Domnului, Sfântului Nectarie și Părintelui Arsenie Boca.

diving-underwater-sunlight-1200x800

Învăţatul intens timp de o lună a fost epuizant, astfel încât pauzele lungi de rugăciune erau salvatoare. Mă încărcau pozitiv și aveam o încredere de necrezut în mine și în ajutorul sfinţilor.                       

Înainte de examen toate colegele mele erau stresate. Eu, deși învăţasem doar 70 la sută din materie, eram liniștită și încrezătoare.

Au venit subiectele şi mie mi-a picat ceea ce stăpâneam mai bine. Nu-mi venea să cred. Timp de patru ore am scris încontinuu, îmi aminteam tot și aveam o inspirație de nedescris. Sfântul Efrem parcă era lângă mine și îmi zicea ce să scriu.

Cu o seară înainte de aflarea rezultatului, am visat că Sfântul Efrem va săvârși o minune și că voi obține nota 8. Într-adevăr, obținusem nota 8.55, clasându-mă pe locul 3 pe judeţ. A fost o experiență pe care aș trăi-o în fiecare zi.

Într-adevar, Sfântul Efrem este super-grabnic ajutător! Am simţit-o acum şi eu pe pielea mea.

P.S.: Credința e frumoasă, Domnul e bun, mergeți cu încredere către El! Rugați-vă și vi se va da, bateți și vi se va deschide!

B.P., Galați

 

Leave a comment