RSS
Image

Îmi lumina mintea

16 Aug

Ajutorul Sfântului Efrem l-am resimţit în mai multe împrejurări.

61536302În primul rând, mi-a fost alături pe tot parcursul sesiunii. Am citit acatistul său în fiecare seară, iar el, ca prin minune, mi-a oferit  putere de concentrare. Chiar dacă am plâns de stres, am reuşit să iau toate examenele cu note mari din prima. În timpul testărilor grilă, când nu ştiam răspunsul corect la o întrebare, îl chemam în ajutorul meu, iar el îmi lumina mintea, făcându-mă să aleg răspunsul potrivit.

Nu m-am rugat niciodată pentru o notă anume, însă Dumnezeu mi-a dat mereu mai mult decât am meritat. Am primit note de zece la examene extrem de grele pentru care îi mulţumesc din tot sufletul! Înainte de ultimul examen, am dus un buchet de flori la Catedrală la Icoana Maicii Domnului, în semn de mulţumire.

Sfântul Efrem m-a ajutat şi în găsirea unui loc de muncă pentru mine şi fratele meu. Ne-am depus CV-urile, însă multe zile la rând, nu ne-a contactat nimeni. După ce am citit într-o seară acatistul lui, în următoarea zi cel puţin trei angajatori m-au contactat! Interviurile au decurs bine, iar fratele meu a fost programat şi el.

Acum mă rog Sfântului Efrem pentru altceva. Sunt singură de foarte mult timp şi singurătatea mă apasă şi mă descurajează în diverse moduri. Sunt sigură că o să-mi trimită un om potrivit sufletului meu. Poate nu acum, poate cândva în viitor, când va crede că sunt pregătită şi îl merit. Îmi pun speranţa în el!        

Îi mulţumesc Sfântului Efrem, Fecioarei Maria, Mântuitorului nostru Isus Hristos şi Dumnezeului meu, care mă iubesc şi nu mă lasă niciodată. Puterea şi liniştea pe care mi-o oferă o resimt în fiecare lucru al vieţii mele! Sunt foarte recunoscătoare şi pentru părinţii mei deosebiţi, care îmi sunt alături mereu.

Poate că unii oameni, care citesc aceste rânduri sau alte mărturii despre minunile Sfântului Efrem, nu cred cu adevărat în puterea sa. Îi rog, totuşi, să aibă curaj şi să-şi pună nădejdea în ocrotirea sa, pentru că Sfântul ne iubeşte pe toţi cei care ne rugăm lui.

Dumnezeu să ne ajute pe toţi!

C.M., Cluj-Napoca

 

 

Leave a Reply

 
