RSS
Image

Dacă Dumnezeu vrea, voi fi doctor

10 Aug

Vreau să vă povestesc despre ajutorul pe care l-am primit la admiterea la medicină, în cadrul UMF Iuliu Haţieganu Cluj-Napoca.

Mereu am fost o persoană credincioasă, însă cred că există în viaţa fiecărui om momente în care poate să simtă concret ajutorul venit de sus şi să conştientizeze prezenţa lui Dumnezu în viaţa sa. Examenul de admitere a fost pentru mine un asemenea moment.

În perioada pregătirii, m-am rugat foarte mult la Dumnezeu, la Maica Domnului şi Sfântului Efrem cel Nou, despre care am aflat în urmă cu un an. Rugându-mă dimineaţa, seara şi în momentele în care nu învăţam, simţeam cum mă întăresc, cum capăt încredere în mine şi în sufletul meu parcă înflorea speranţa şi fericirea.

Chiar înainte cu o zi de admitere, am aflat că la Biserica Studenţilor din Cluj se află o icoană a Sfântului Efrem cel Nou şi un papuc de al său. Pur şi simplu m-au năpădit lacrimile de fericire şi am ştiut că trebuie să merg în acea zi acolo. Când am intrat în biserică, sentimente de fericire şi de linişte mi-au inundat inima. M-am rugat şi mi-am zis că dacă Dumnezeu a plănuit pentru mine să devin doctor, atunci aşa va fi.

A sosit ziua cea mare, ziua admiterii. Aşteptam să mi se strige numele, în faţa amfiteatrului în care urma să susţin admiterea. Ştiam că următoarele două ore îmi vor hotărî viitorul. Trebuia să mă concentrez şi să dau totul din mine pentru a-mi îndeplini ţelul.

POZA BLOG PRIMUL ARTICOLÎnsă uneori nu e de ajuns doar să vrei tu, trebuie să fie şi voinţa şi ajutorul Celui de Sus. Mi-am făcut cruce şi am intrat în sală.

Trebuie să vă mărturisesc că pe parcurs ce rezolvam grilele, o piatră mi se ridica de pe suflet şi simţeam că nu sunt doar eu acolo, ci că alături de mine se află Dumnezeu, Maica Domnului, Sfântul Efrem cel Nou şi toţi Sfinţii la care m-am rugat ca să îmi lumineze mintea. Când am ieşit din amfiteatru, am ieşit cu zâmbetul pe buze, fericită că am dat tot ce e mai bun din mine.

Aşteptarea a fost o altă luptă, de data aceasta, una psihologică. Rezultatele s-au afişat abia la ora 00:20. Mi-am căutat numele pe lista celor admişi şi era acolo. A fost cel mai frumos sentiment din viaţa mea! Săream de fericire, atât eu, cât şi părinţii mei. I-am mulțumit Bunului Dumnezeu pentru ajutor.

Dimineaţa am fost să îmi confirm locul, iar apoi am mers la Biserica Studenţilor pentru a mă închina şi a spune o rugăciune de mulţumire. În drumul spre casă, am oprit la Mănăstirea Nicula, unde se află o icoană făcătoare de minuni a Maicii Domnului. Am mulţumit pentru tot ajutorul pe care l-am primit, atât la Bacalaureat, dar mai ales la cel mai important examen pe care l-am susţinut până în momentul de faţă, adică admiterea.

Îi mulţumesc Bunului Dumnezeu, Maicii Domnului, Sfântului Efrem şi tuturor Sfinţilor pentru tot ajutorul primit.

În încheiere, vreau să spun că trebuie să ne rugăm din toata inima la Cel de Sus şi să avem încredere în El, căci Dumnezeu întotdeauna ştie ce e mai bine pentru noi.

S.A.O.

 

Leave a Reply

 
