RSS
Image

L-am aflat pe Sfântul Efrem

09 Aug

Claudiu din Arad 3 (58)În acest semestru am aflat, navigând pe internet, despre Sfântul Efrem cel Nou şi minunile pe care le-a săvârşit.

Aveam două examene la distanţă de câteva zile. Unul era din semestrul acesta, iar unul era o restanţă de anul trecut, de care nu puteam nicicum să trec. M-am rugat mult şi mi-am pus toată speranţa în ajutorul Sfântului Efrem şi bineînţeles că am trecut examenele cu brio! Sunt convinsă că fără ajutorul lui nu puteam să fac faţă!

Îndemn pe toată lumea să citească viaţa şi acatistul acestui sfânt grabnic ajutător.

C. A., Cluj-Napoca

 
Leave a comment

Posted by on 08/09/2016 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
