RSS
Image

O emoție binecuvântată

19 Jun

sf-efrem-cel-nou_0Pe Sfântul Efrem cel Nou l-am descoperit vara trecută, văzându-i icoana într-o biserică, am simțit o mare emoție. Tot atunci am cumpărat acatistul și minunile Sfântului. Am citit acatistul periodic, iar sfântul și-a făcut prezența mereu.

M-a ajutat să promovez un examen greu cu nota maximă. O altă minune a făcut Sfântul cu mine chiar de ziua lui pe 5 mai 2016. Îmi doream foarte mult să am stabilitatea locului de muncă să fiu angajată pe perioada nedeterminată, a aranjat Sfântul în așa fel încât am semnat contractul pe 5 mai când se sărbătorește Sfântul Cuvios Mucenic Efrem cel Nou. A fost un semn divin, nu o întâmplare!

Mulțumesc din tot sufletul! Sfinții vin în ajutorul oamenilor dacă sunt rugați!
Alina-Gina,  IS

 
1 Comment

Posted by on 06/19/2016 in Sfântul Efrem cel Nou

 

One response to “O emoție binecuvântată

  1. Camelia

    07/08/2016 at 9:42 AM

    Vreau sa impartasesc ajutorul pe care il primesc zi de zi de la Domnul nostru Iisus Hristos si cu atat mai mult in perioada examenelor fiicei mele care este acum studenta.
    Fiind descurajata de faptul ca examenele sunt foarte grele, are cateva restante si eu nu o pot ajuta decat prin rugaciunile pe care le puteam face, am cautat ajutor pe internet si am gasit acest site si citind marturiile celor care au postat aici am inceput sa citesc zilnic Acatistul Sfantului Acoperamant al Maicii Domnului, Acatistul Sfantului Efrem cel Nou, Acatistul Sfantului Duh, Acatistul Sfantului Nectarie, Acatistul Parintelui Arsenie Boca si Paraclisul Maicii Domnului .
    In sesiunea din vara s-a descurcat foarte bine si sper ca in sesiunea din toamna sa reuseasca cu ajutorul ia toate restantele din anul I.
    Doresc sa le multumesc din tot sufletul meu Bunului Iisus Hristos, Maicii Domnului, Sfantului Efrem cel Nou, Parintelui Arsenie Boca, Sfantului Nectarie, Sfantului Anton si tuturor sfintilor pentru ajutorul primit.
    Va sfatuiesc sa aveti incredere in Dumnezeu, sa va rugati cu credinta si veti reusi sa treceti cu bine prin toate incercarile vietii .

    V.S.

     

Leave a Reply

 
