RSS
Image

Ajutor grabnic

19 Jun


Mulţumesc Sfântului Efrem cel Nou, Maicii Domnului şi tuturor sfinţilor pentru grabnicul ajutor pe care l-am primit de fiecare dată când l-am cerut.

Sf-Efrem-icoana-Biserica-Studentilor-ClujPrima carte cu Sfântul Efrem cel Nou am cumpărat-o când nu ştiam încă nimic despre acest sfânt. A fost ca o atracţie, mi-a plăcut că avea întâmplări scurte şi era plină cu semnul sfintei cruci. Sfântul Efrem cel Nou m-a ajutat şi mă ajută mereu, îl simt alături de noi.

Prima dată când mi-am dat seama de ajutorul Sfântului a fost cu primul copil la facultate, ajutându-l să termine cu bine anul IV, deoarece avea restanţe şi din anul III și din anul IV. Cu ajutorul Sfântului Efrem şi al Maicii Domnului a luat toate examenele şi a reuşit să se înscrie şi la examenul de licenţă pe care l-a trecut cu bine, iar susţinerea lucrării a dat-o în februarie.

Apoi, într-o zi am pierdut patru sau cinci curcani mari albi. Am cerut în gând ajutorul Sfântului, căutându-i cu copiii prin tot cartierul şi am promis că voi da mărturie dacă îi voi găsi. Nu după mult timp, Sfântul mi-a purtat pașii tocmai unde erau ei, dar eu m-am lenevit şi nu am dat mărturie atunci. Îl rog pe Sfântul Efrem să mă ierte şi îi multumesc pentru ajutorul pe care îl primesc mereu.

Am cerut ajutorul sfântului Efrem cel Nou şi pentru însănătoşirea animalelor (când s-a îmbolnăvit câinele am primit ajutor chiar dacă a fost vorba de animale).

Când al treilea copil fiind la facultate la Braşov în anul II m-a sunat într-o seară spunându-mi că este la urgenţă, am fost îngrijorată, spunându-mi că a fost trimis de la un spital la altul, i-au luat analizele, dar nu ştiau sigur ce are. După ce am citit acatistul Sfântului Efrem, în jurul orei două am primit mesaj că a ajuns la cămin. M-au speriat unele valori ale analizelor şi mă gândeam la ce e mai rău, dar Sfântul Efrem m-a ajutat şi de această dată. Am simţit că Sfântul Efrem cel Nou este mereu alături de mine şi de familia mea.

În luna mai se făceau înscrieri pentru grupa mică. Copiii sunt puţini, iar la noi în oraş ar fi trebuit sa fie copii pentru două grupe: una cu program prelungit şi una cu program normal. Am cerut ajutorul Sfântului Efrem cel Nou, iar în toamnă au mai venit copii şi de prin împrejurimi şi astfel s-a rezolvat problema postului şi nimeni nu şi-a pierdut locul de muncă.

Într-una din zile mi-a venit rău în sala de clasă. Am uitat să iau tratamentul de dimineaţă pentru inimă, iar pe la ora nouă am simţit că nu mi-e bine. Nu ştiam ce să fac. Am cerut ajutorul Sfântului Efrem în gând, m-am spălat cu puţină aghiazmă, şi în scurt timp a început să îmi fie mai bine.

Sfântul Efrem a ajutat-o şi pe fetiţa mea la examenul de capacitate reuşind să intre la profilul dorit de ea. De asemenea, l-a ajutat şi pe copilul meu student, ajutându-l la toate examenele din sesiune, reuşind să termine fără restanţe şi chiar să prindă şi bursă.

Am promis Sfântului Efrem că voi mărturisi în scris încă de la primele minuni, dar am tot amânat. Cu toate acestea, Sfântul Efrem mi-a oferit grabnicul său ajutor de fiecare dată când l-am cerut.

Mulţumesc Sfinte Efrem că te cunosc şi că ne ajuţi necondiţionat!

A.N. Bicaz, judeţul Neamţ, iunie 2016

 

Leave a Reply

 
