RSS
Image

Ajutor de nedescris

19 Jun

viata-aratarile-minunile-acatistul-si-paraclisul-sfantului-efrem-cel-nou---grabnicul-ajutator-si-marele-facator-de-minuni_1_fullsize

Vreau să împărtășesc ajutorul pe care îl primesc zi de zi de la Domnul nostru Iisus Hristos, și cu atât mai mult în perioada examenelor. Stresul acumulat, atacurile de panică și crizele de plâns sunt comune tuturor studenților.

Citind Acatistul Sfântului Efrem cel Nou, pacea interioară, ajutorul în timpul examenelor e de nedescris! Mi-e rușine că rugăciunea mea către Sfântul Efrem e atâta de intensă doar în perioada mai grea a examenelor, dar ajutorul său e necontenit.

Am promis că am să scriu, cu dorința de a convinge și pe alții să creadă că nimic din ceea ce cereți nu e fără rezultat!

C.M.

 

2 responses to “Ajutor de nedescris

  1. gabriela

    06/19/2016 at 10:28 PM

    Sf Efrem cel Noul m-a ajutat să iau examenul de disertație cu 10, deși credeam ca nu am să reușesc să termin lucrarea,cu atât mai puțin să mă pregătesc. O adevarată minune pt mine a făcut și cu siguranță cei care ii vor cere ajutorul nu vor rămâne fară ”răspunsul” dorit!

     
  2. Zuzu

    07/01/2016 at 2:50 PM

    M am rugat la Dumnezeu pana in ultimele doua saptamani de din-naintea examenelor de capacitate, iar in ultimele saptamani am citit despre sfantul Efrem si despre ajutorul care este de nedescris si am inceput sa ma rog in fiecare seara la el si la Dumnezeu…Azi am aflat rezultatele la cele doua examene si sunt chiar cele de care m am rugat si cele pe care nu le as fi avut daca nu aveam credinta… Am promis ca daca ma va ajuta Dumnezeu si Sf Efrem voi scrie ca si lumea care se roaga sa stie ca vor fi cu siguranta ajutati!

     

Leave a Reply

 
