RSS
Image

Permisul auto după 3 eșecuri

06 May

sfantul efremL-am cunoscut pe Sfântul Efrem cel Nou anul trecut prin intermediul unui prieten. Dădusem examenul pentru permisul de conducere de 3 ori și nu îl luasem. Am citit 40 de zile acatistul Sfântului Efrem și m-a ajutat să iau permisul auto.

De 3 ani mă chinui să rămân gravidă. Am pierdut 2 sarcini și nu mai puteam să rămân gravidă, am făcut multe analize și doctorii îmi spuneau că nu am nimic.

Am continuat să mă rog la Sfântul Efrem, am citit și paraclisul 40 de zile și Dumnezeu m-a ajutat prin intermediul Sfântului Efrem să rămân gravidă. Astăzi am 4 luni și mă rog să mă ajute în continuare, să pot duce sarcina la bun sfârșit.

Aveți credință, rugați-vă mult.

Alina, Galați

 
Leave a comment

Posted by on 05/06/2016 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
