RSS
Image

Notele mari pentru care m-am rugat

06 May

Vreau și eu să-i mulțumesc lui Dumnezeu, Maicii Domnului și Sfinților: Efrem cel Nou, Nectarie, Cuvioasa Parascheva, Nicolae, Luca al Crimeei, Spiridon, Mihail, Ioan Gură de Aur, Ghelasie, Constantin și mama sa Elena, Părintelui Arsenie Boca, că m-au ajutat și am luat note bune la examene.

Sincer, după ce am dat examenele, am venit acasă și mi-am calculat cam ce nota voi lua. Îmi ieșea un punctaj mic, mai ales la română. Fiind convinsă că o să iau o notă mică, m-am rugat Maicii Domnului și sfinților de mai sus să iau mai mult, iar azi surpriză mare: o colegă mi-a dat mesaj cu notele! Nu-mi venea să cred că am luat note așa mari, așa că am plecat la școală să mă conving că luasem chiar notele pe care mi le spusese ea. Erau chiar notele pentru care eu m-am rugat.

Sunt a treia pe școală. Eu le-am promis sfinților că o să scriu despre ajutorul pe care mi l-au dat. Nici nu știu ce să mai scriu, sunt plină de bucurie.

Oricând aveți nevoie de ceva sau sunteți în pericol, rugați-vă sfinților și Maicii Domnului, căci nici nu vă dați seama cât de repede vă pot ajuta. Eu am fost pusă în multe situații dificile încât credeam că o să înnebunesc, dar prin rugăciune am scăpat de totul. Doamne, îți mulțumesc mult!

Mihaelalove-god

 

Leave a Reply

 
