RSS
Image

Eșecuri repetate la interviuri

06 May

Sf%20Efrem%20cel%20Nou%201b[1]Iartă-mă Doamne Dumnezeule pentru întârzierea acestei mărturii. Am promis că voi scrie și eu dacă reușesc la examen. Am trecut cu bine anul trecut examenul pentru ocuparea unui loc de muncă și nu am scris până acuma. Mulțumesc din suflet tuturor Sfinților care m-au ajutat.

Mă aflam într-o perioadă foarte grea, am tot dat examene pentru ocuparea unui post, treceam la scris și mă pica la interviu, iar asta s-a întâmplat de câteva ori. Venind de la ultimul examen dat la care iarăși m-a picat la interviu, eram foarte supărată și mi-am zis că nu mă poate ajuta nimeni, decât Dumnezeu și am să încep să mă rog.

Am început rugăciunile în acea zi, iar seara a venit o persoană de la biserica de unde aparținem și ne-a adus o carte cu Viața, Minunile și Acatistul Sfântului Efrem cel Nou.

Această carte era pentru mine ca un semn de sus și am început să citesc Acatistul Sfântului Efrem Cel Nou, dar și alte rugăciuni: Paraclisul Maicii Domnului, Acatistul Domnului Iisus Hristos, Acatistul Părintelui Arsenie Boca, Acatistul Sfântului Nectarie, Acatistul Sfântului Spiridon.

Nu după mult timp am avut iarăși examen și am trecut cu bine și proba de interviu, chiar dacă eu nu mai credeam că o să trec această probă. Când mi-au zis că sunt admisă, nu mi-a venit să cred și mi-am zis în minte: aici m-au ajutat rugăciunile tuturor sfinților. Le mulțumesc din tot sufletul meu, nu voi înceta să mă rog, căci la toate problemele mele, sfinții vin în ajutorul meu, fiindu-mi mereu alături.

L. A. I., Cluj-Napoca

 

Leave a Reply

 
