RSS
Image

Călăuzire și ajutor continuu

06 May

Sf-Efrem-icoana-Biserica-Studentilor-ClujDoamne prea minunate, minunat ești întru sfinții Tăi! Mare și Milostiv Te arăți Tu întru sfinții Tăi! Îi mulțumesc Sfântului Efrem cel Nou pentru tot ajutorul dat în a mă decide ce facultate să urmez și mai apoi să intru la Medicină.

Ajutorul Lui mă copleșește. În sesiune îmi este și rușine să îi mai cer ajutorul. Iar și iar și iar… dar Sfântul ne arată că ne iubește și nu ne lasă pradă deznădejdii și ne ajută necondiționat. Toate examenele pentru care i-am cerut ajutorul Sfântului Efrem le-am trecut cu bine, cu note poate chiar mai mari decât le meritam.

Bucură-te Mare Sfinte Efrem, că ești grabnic ajutător! Așa că nu vă rușinați să îi cereți ajutorul Sfântului Efrem! Iartă-mă, Sfinte Efrem, că a durat atât până să scriu această puţină mărturie. Sfântul Efrem să ne aibă în pază pe toți!

Ioana N.

Ps. Țin să menționez că Sfântul Efrem a ajutat-o foarte mult și pe bunica mea. Sfinte Efrem, te rog, roagă-te în continuare lui Dumnezeu pentru sufletul bunicii mele!

 
Leave a comment

Posted by on 05/06/2016 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
