RSS
Image

Atât de panicată

06 May

6Înainte de sesiunea de iarnă eram foarte emoționată și îmi era foarte frică, deoarece știam că nu mă prea descurc, așa că găsind o carte de rugăciuni a Sfântului Efrem, am început să citesc aproape în fiecare zi cât a ținut sesiunea.

Zilele treceau, la fel și examenele, nici bine nu scăpam de unul că venea următorul și tot așa, speranțele mele erau mici deoarece deși învățam, eram așa de panicată încât uitam totul. A fost o perioadă destul de grea.

Însă cum spuneam, așa de repede a trecut această perioadă grea, încât nu mi-am dat seama și încetul cu încetul am trecut peste toate cu bine. Au fost examene în care am luat note foarte bune, iar emoțiile și stresul care mă cuprindeau doar când mă gândeam au trecut, acele blocaje pe care le aveam parcă nu ar fi existat niciodată, iar după sesiune am început să mă rog mai des.

Sper ca și în sesiunea care o să vină să fiu binecuvântată de Sfântul Efrem. Prin această cale vreau să îi mulțumesc foarte mult!

V.M.I., Cluj-Napoca

 
Leave a comment

Posted by on 05/06/2016 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
