RSS
Image

Ajutor la Bac

06 May

DSCN7666-200x194

Trei mesaje consecutive de la Irina:

1. Înainte de examenul de bacalaureat mă simțeam foarte nepregătită, așa că am citit acatistul Sfântului Nectarie și acatistul Sfântului Efrem cel Nou pentru a mă liniști! Duminică seară am realizat că știu foarte bine doar Moromeții. Luni chiar asta a picat la bac! Le mulțumesc din inimă Sfinților si Lui Dumnezeu și mă rog să mă ajute și la celelalte probe!

2. Sfântul Nectarie și Sfântul Efrem cel Nou m-au ajutat foarte mult și la proba de mate la bac! Le mulțumesc din inimă și sunt veșnic recunoscătoare!

3. Sfântul Efrem cel Nou și Sfântul Nectarie m-au ajutat să iau note destul de bune la examenul de bacalaureat, deși nu eram foarte bine pregătită, mai ales că înainte am avut niște probleme de sănătate care mă epuizaseră! Minunile se întâmplă celor care se roagă!

 

Leave a Reply

 
