RSS
Image

Ajutor la admitere la Medicină

06 May

Doamne, mare ești întru sfinții Tăi!

Sunt mama unei foste candidate la admiterea la medicină (Cluj-Napoca), acum studentă, cu ajutorul dat de Măicuța Sfântă, Sfinții Arhangheli Mihail și Gavril, Sfântului Stelian, ocrotitorul copiilor, a Sfântului Duh și mai ales a Sfântului Mare Mucenic Efrem cel Nou, a cărui descoperire de către mine, consider că n-a fost întâmplătoare, ci a fost un semn divin.

Sf%20Efrem%20cel%20Nou%201b[1]Totul a început în urmă cu două săptămâni, într-o duminică, când căutam în bibliotecă o carte religioasă de citit. Am luat să recitesc o carte despre minunile Maicii Sfinte, pe care o citisem nu cu mult timp în urmă, dar în același timp văd o altă carte pe care o primise în dar fiul meu de la o biserică pe care o vizitase cu clasa în ultima săptămână de școală și care acum era așezată în bibliotecă.

Curioasă să văd despre ce este cartea, o deschid și mă uit la pagina la care se deschisese. Citesc titlul: ”Ajutor la admitere”. Acest lucru m-a determinat să citesc cartea pe loc. Această carte se numește ”Sfântul Mare Mucenic Efrem Cel Nou – Viața, minunile, acatistul”. Acel fragment se potrivea atât de bine cu situația în care se afla fiica mea, încât am mers la ea și i-am spus că trebuie să citească și ea neapărat această carte, deoarece este un semn divin ceea ce se întâmplă.

Am citit pe nerăsuflate despre minunile pe care le-a făcut Marele Mucenic Efrem, care mi-au pătruns adânc în suflet, făcându-mă să capăt multă evlavie la dânsul. După ce am terminat-o, a citit-o și fiica mea, și de atunci am citit zilnic paraclisele și acatistul Marelui Mucenic Efrem.

Sfântul Efrem împreună cu ceilalți sfinți cărora ne-am rugat ne-a făcut să căpătăm mare încredere că rezultatul la admitere va fi unul pozitiv, cu toate că înainte fiica mea avusese unele atacuri de panică, inerente în fața unei asemenea încercări, dar rugăciunea stăruitoare și încrederea pe care ne-au insuflat-o sfinții au avut putere.

Mulțumim din tot sufletul Fecioarei Maria, ocrotitoarea noastră, Duhului Sfânt care toate le plinește, Sfântului Efrem și tuturor sfinților care sunt grabnici ajutători în nevoințele noastre.

Deoarece Sfântul Efrem este mare tămăduitor și grabnic ajutător, îl fac cunoscut tuturor celor care au nevoie de sănătate și îi sfătuiesc să-i citească cu toată credința paraclisele și acatistul căci nu vor rămâne neajutorați.

O mamă fericită, Rodica din Cluj-Napoca

 
1 Comment

Posted by on 05/06/2016 in Sfântul Efrem cel Nou

 

One response to “Ajutor la admitere la Medicină

  1. mihaela

    06/19/2016 at 10:54 PM

    Sf Mucenic Efrem cel Nou cu adevarat grabnic ajutator! In mai putin de o saptamana trebuia sa-mi predau lucarea de disertatie cand, coordonatorul stiintific al lucrarii mele decide ca trebuiesc facute modificari substantiale desi anterior spusese ca totul e bine. Credeam ca nu o sa reusesc sa o termin (aveam foarte mult de lucru la ea) cu atat mai putin sa ma pregatesc pentru examen, însa iata ca Sfantul a infaptuit minunea si nu doar ca am terminat lucrarea la timp ci am si luat examenul cu 10! Cereti-i ajutorul si cu siguranta nu va va dezamagi!

     

Leave a Reply

 
