RSS
Image

Exact postul dorit

29 Apr

oooo

Bună ziua,

Acum câteva luni mi-am dat demisia pentru a trece pe altă nişă a domeniului în care activez. În ultima luna şi jumătate am fost la mai multe interviuri, dar în general erau posturi pe zone asemănătoare, nu exact ce voiam eu.

M-am rugat la Sfântul Efrem cel Nou şi Sfântul Nectarie, şi tocmai am primit o ofertă pe ultima sută de metri, exact postul pe care îl doream. Este şi un mediu de lucru foarte ok, în care poţi face performanţă. Au mers toate foarte repede, şi interviurile, chiar nu mă aşteptam, deci pot spune că este o adevărată minune.

Dacă ne lăsăm în voia lui Dumnezeu şi avem încredere totală în ajutorul lui şi al sfinţilor cărora ne rugăm, ajutorul lor vine negreşit şi foarte repede. Nici acum nu îmi vine să cred!

D. I.

 

2 responses to “Exact postul dorit

  1. Geo

    05/01/2016 at 4:52 PM

    Si eu am reusit la interviu pentru postul dorit datorita Sfantului Efrem.

     
  2. celajutat

    05/06/2016 at 10:23 PM

    Atunci te rugăm se ne trimiți mărturia ta!

     

Leave a Reply

 
