RSS
Image

De ce? Nu știu

18 Apr

zcj01

Bună ziua, aș dori să vă mărturisesc și eu cum am fost ajutată în sesiune de Sfinții Trei Ierarhi și Sfântul Efrem cel Nou. În sesiunea ce a trecut am avut un examen dificil, cu multe informații (sunt la master în cadrul Facultății de Biologie), iar în plus, mai și lucrez, deci cu atât mai mult eram neliniștită.

Mi-am luat 3 zile de concediu și toată ziua am învățat cu foarte mici pauze. Simțeam că nu rețin nimic din tot ce am învățat, iar sâmbăta în ziua examenului, fiind și ziua de prăznuire a Sfinților Trei Ierarhi, i-am rugat împreună și pe Sfântul Efrem cel Nou din tot sufletul să mă ajute să iau examenul cu o notă bună. Nu mă așteptam nici la 10, dar nu voiam nici 5… și am zis repede în gândul meu 7. De ce? Nu știu!

Am mers la examen agitată, iar când am ieșit de la examen, vorbind și cu colegele, ne-am dat seama că mulți dintre noi nu o să luăm examenul. Dar în mod paradoxal, s-a așternut o liniște peste mine, căci nu mă deranja gândul că voi merge în restanță. Deși nu voiam să am vreun examen pe restanță.

Am mulțumit Sfinților că au avut milă de mine și că am trecut peste febra examenului, deși gândul meu era că voi merge în restanță. Ei bine, nota mea a fost 7 și am fost una din puținele persoane care și-au luat examenul. Nu o spun cu mândrie, ci cu bucurie căci Bunul Dumnezeu nu m-a lăsat.

Și mai tare m-am întărit în credința mea că, dacă ne punem nădejdea în Dumnezeu și Sfinții Săi, mereu primim bucurie și speranță! EL nu ne lasă niciodată la greu. Eu am multă evlavie la Maica Domnului și la Sfântul Efrem cel Nou, dar fiind ziua Sfinților Trei Ierarhi, m-am rugat cu multa nădejde că mă vor auzi.

Alina, Cluj-Napoca

 

Leave a Reply

 
