RSS
Image

Anatomie şi nădejde

04 Apr

Sunt studentă laanatomie-corps-humain-poumons Medicină Generală și vreau să vă împărtășesc o întâmplare minunată din viața mea.

De curând, am trecut prin probele dificile ale unui examen restant la anatomie. Am încercat să învăț din timp, dar n-am reușit să parcurg teoria în întregime… Deznădejdea m-a cuprins înaintea probei orale, îngreunându-mi studiul.

Am cerut ajutorul Maicii Domnului, știind că “nimeni din cei ce se roagă la ea nu iese rușinat”. Fecioara Maria a uitat de zilele în care o menționam rapid în rugăciune și m-a binecuvântat cu dragostea sa de mamă. Astfel am primit la examen subiectele cunoscute și am reușit să-mi amintesc materia parcursă!

Să știți că Dumnezeu nu se află la linia de sosire, ci în cursă, chiar lângă noi. Transformați-vă teama, neputința şi tristețea în credință și veți primi răspunsul mult dorit.

A. S.

 
Leave a comment

Posted by on 04/04/2016 in Maica Domnului

 

Leave a Reply

 
