RSS
Image

Please, help me, you are my beloved true friend!

17 Feb


Deși am crescut într-o familie care practică două religii total diferite, am ales ortodoxia încă de mică, simțindu-mă extrem de atrasă de frumusețea și autenticitatea ei. Studiez medicina, sunt anul 5. Nu am fost printre cei mai buni studenți niciodată, deși mă chinuiam să învăț destul de mult.

Sunt româncă, dar unul din părinți este străin și din cauza numelui meu de familie, mereu mi se scade un punct la examene, pentru că așa este la facultate în cazul “studenților străini”, deși le-am explicat profesorilor de multe ori că sunt student român. Într-un timp voiam să renunț la facultate considerând că mă depășește.images

Acum doi ani și jumătate l-am cunoscut pe Sfântul Mucenic Efrem cel nou. Eram în preajma unui examen și din cauza faptului că aveam deja prea multe restanţe trebuia neapărat să promovez pentru a nu repeta anul.

În disperarea mea am început să caut pe internet orice fel de ajutor, găsind astfel mărturii minunate scrise aici și nu numai. Astfel am aflat de Sfântul Efrem și, fără prea mult curaj, l-am rugat să mă ajute pentru că eu deși mă chinui să învăț nu reușesc să iau note bune sau să promovez. La acest examen important am luat nota 10 (ceva extraordinar și de neimaginat pentru standardele mele de atunci), iar profesorul m-a și apreciat. Colegii mei erau șocați, nu pot uita reacțiile lor.

De atunci nu am mai putut să mă despart de acest Sfânt și viața mea s-a schimbat radical. Nu am mai avut absolut niciun examen picat, dar nu doar atât. Nota 8 a fost cea mai mică în anii următori, în rest numai 9 și 10 și am devenit unul dintre cei mai buni studenți, ceea ce nu mi-aș fi imaginat nicicând. Când am o problemă de orice natură mă rog Sfântului, în limba română sau în engleză (în familie se vorbește mult această limbă): “Please, help me, you are my beloved true friend!”

Și întotdeauna mă ajută! Absolut mereu! Am înțeles abia acum, prin el, că ortodoxia nu este o doctrină, ci o formă de iubire, un mod de viață atât de frumos!

I. Schiller

 
Leave a comment

Posted by on 02/17/2016 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
