RSS
Image

Exact ce am cerut

17 Feb

Acum 4 săptămâni am început un stagiu foarte dificil la spitalul Fundeni. Medicii coordonatori ne-au spus de la început să luăm materia în serios și să învățăm dacă vrem să promovăm. Am de ceva vreme mare evlavie la Sfântul Mucenic Efrem și m-am gândit ca pe toată durata stagiului să-i citesc Paraclisul, zilnic, rugându-l să mă ajute. Pe lângă asta, m-am dus să mă rog și la Mănăstirea Radu-Vodă (București) la moaștele sale și la Biserica Icoanei, unde se găsește papucelul său, adus din Nea Makri.

După ce am învățat toate subiectele de examen, mi-am dat seama că uitasem multe noțiuni foarte grele și m-am rugat să îmi pice subiectul pe care îl reținusem mai bine. La examen mi-a picat exact acela! Din zeci de subiecte, mie mi-a picat exact ce știam cel mai bine, exact ce am cerut!

Știu că pare incredibil, dar așa a fost! Nu încurajez pe nimeni să învețe doar un subiect, eu le-am citit pe toate, dar pe acela îl stăpâneam cel mai bine. La final, profesorul a spus: “10, cu felicitări!”. După examen, imediat m-am dus la Biserica Icoanei să îi mulțumesc din tot sufletul pentru ajutorul său imposibil de răsplătit.

sfantul-efrem-cel-nou-0061

De mult timp îmi doream un lănțișor de argint cu chipul acestui Sfânt minunat și l-am rugat să îmi dea și mie unul, iar într-una din vizitele mele la Mănăstirea Radu-Vodă am găsit la magazinul de la intrare ceea ce am cerut. Nu pot să exprim în cuvinte bucuria!

Îi mulțumesc din tot sufletul acestui Sfânt minunat și l-am făcut cunoscut și altor colegi de-ai mei, care sunt impresionați de ajutorul său. Chemați-l și veți vedea! Minunat este Dumnezeu întru Sfinții Lui. “Gustați și vedeți că bun este Domnul”.

Iraida S.

 
Leave a comment

Posted by on 02/17/2016 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
