RSS
Image

Ajutorul lui Dumnezeu la Medicină

17 Feb
 
Buna ziua! medAş vrea să vă povestesc câteva minuni din viaţa mea la examene. Sunt în anul III la Medicină şi am avut până acum multe examene foarte grele, dar pe care cu ajutorul lui Dumnezeu le-am luat.
 
În anul II am avut o presesiune dificilă, 5 examene şi teste în 5 zile. N-am ştiut înainte cum am să trec, dacă o sa trec cu bine peste această încercare. M-am rugat bunului Dumnezeu să mă ajute şi cu încredere am reuşit să ies cu bine din această încercare.
 
In anul III, în sesiunea din această iarnă, am avut un examen foarte greu: semiologie medicală cu o profesoară foarte severă şi căreia trebuie să îi ştii foarte bine materia până în cele mai mici detalii. M-am rugat lui Dumnezeu şi eu şi familia mea şi iată că a venit şi ziua examenului.
 
M-am dus la spital paralizat de frică şi emoţii. După ce am trecut cu bine de practic, am intrat la scris, mi-am scris subiectele, dar nu știu ce s-a întâmplat, mă panicasem şi nu îmi mai aminteam subiectele sau nu îmi aminteam decât crâmpeie din ele.
 
Am scris ce am ştiut, cât am putut eu de bine, şi la fiecare subiect câte ceva, am predat lucrarea şi am plecat. Când am ajuns acasă am fugit spre cărţi să văd ce scrisesem şi să văd subiectele. Mă lămurisem. Categoric NU voi lua acest examen, le-am spus şi părinţilor (care aveau un licăr de speranţă) şi mă obişnuisem cu ideea că o să-l pic.
 
După 2 zile aflu rezultatul: 5 în dreptul numelui meu. Nu-mi venea să cred, nu înţelegeam cum era posibil. Dumnezeu m-a ajutat şi mi-a ascultat rugăciunile.
 
Dumnezeu m-a ajutat de fiecare dată când mă rugam, deşi uneori nici eu nu meritam pe deplin ajutorul Său.
 
F.C.P.  Constanța
 
Leave a comment

Posted by on 02/17/2016 in Dumnezeu

 

Leave a Reply

 
