RSS
Image

Prima la master

15 Jan

În vara anului trecut aPic-emotii1m avut de susținut admiterea la master.

Am avut emoții mari, foarte mari. Nu aveam prezentarea powerpoint, era o discuție liberă, şi comisia era formată din profesori destul de exigenți. Toate adunate, m-au făcut să-mi fie foarte teamă şi uite așa a apărut ușor, ușor, nesiguranța.

Însă Dumnezeu nu M-a lăsat nici de data asta! Sfântul Efrem cel Nou, Sfânta Măicuță, Părintele Arsenie Boca, Sfântul Spiridon și Sfântul Nectarie au fost alături de mine și am reușit să intru prima la master. O realizare imensă pentru mine la care sunt sigură că au contribuit și Sfinții.

PS. De curând, am avut de trecut printr-o altă încercare: găsirea unui loc de muncă. Am căutat vreo patru luni de zile până am reușit să găsesc ceva. Când în sfârșit am reușit, am realizat că nu-mi plăcea deloc ceea ce faceam și mai că mă duceam plângând la muncă, având mereu o stare de neliniște.

Într-o dimineață, înainte să ajung la muncă, m-am oprit la Mănăstirea Radu Vodă din București și m-am rugat Sfântului Efrem cel Nou, Sfintei Fecioare Maria și Sfântului Nectarie să mă ajute să trec peste această cumpănă și să nu mă lase. După câteva zile am reușit să-mi găsesc un alt loc de muncă unde mă simt foarte bine. Asta ca să nu mai zic că am fost acceptată pe ultima sută de metri întrucât mai erau câțiva candidați care candidau pentru același post.

Vreau pe această cale să le mulțumesc încă o dată Sfinților și Lui Dumnezeu că nu m-au lăsat. Credeți în puterea Lui Dumnezeu și rugați-vă mereu Lui.

D., București

 

Leave a Reply

 
