RSS
Image

Mi-a arătat nota pe care o voi lua

07 Jan

În vara anului 2011 am picat examenul de bacalaureat. S-a întâmplat pentru că am avut emoţii foarte mari (eu fiind foarte emotivă de fel). A fost primul meu şoc, deoarece până atunci am avut rezultate foarte bune la școală. 

sf-spiridon-al-trimitundeiDupă aflarea notei, am fost foarte deprimată şi am început să merg la Maslu la Catedrala ”Sfântul Spiridon cel Nou”. Timp de cîteva săptămâni m-am rugat Sfântului Spiridon să mă ajute să promovez examenul în sesiunea din toamnă.

Cu câteva zile înainte de examen, am visat că eram într-o biserică, unde o lumină puternică cădea asupra mea. În noaptea de după proba de matematică, din nou am avut un vis, în care Sfântul mi-a arătat nota pe care o voi lua. A fost fix rezultatul pe care l-am aflat ulterior! Efectiv am început să plâng. 

Mereu simt că Sfântul Spiridon este alături de mine şi îmi poartă de grijă. De exemplu, în acest an universitar, când am aflat orarul de pe semestrul l, am fost oarecum supărată, deoarece nu mai puteam să ajung la Sfântul Maslu vineri seara. După ce m-am rugat Sfântului, profesoara ne-a zis că nu e obligatorie prezenţa, atâta timp cât facem nişte sarcini suplimentare.

Trebuie să menţionez că Sfântul Spiridon a ajutat-o şi pe mama mea să se pensioneze medical după tratamentul cu citostatice.

Îi mulţumesc Sfântului pentru tot ceea ce a făcut şi face în continuare pentru mine şi mama mea!

Ana Maria

 
Leave a comment

Posted by on 01/07/2016 in Sfântul Spiridon

 

Leave a Reply

 
