RSS
Image

Mulțumire

08 Dec

happiness-1900x700_c

Binecuvantat fie Dumnezeu Tatăl, Cel care m-a zidit. Binecuvântat fie Domnul nostru Iisus Hristos, care prin învierea Sa din morți m-a născut din nou spre nădejde vie. Și binecuvântat să fie Sfântul Efrem cel Nou, datorită căruia revin din nou pe acest blog!

Numele meu este Florina și în urmă cu 3 ani v-am cerut să vă rugați pentru mine deoarece mă îmbolnăvisem în timpul unor examene grele. Nu mai făceam față la nimic și deseori aveam sentimente de disperare. Vreau să vă spun că rugăciunea voastră și ajutorul Sfântului Efrem mi-a dat putere să merg mai departe și să înving obstacolele din calea mea.

Acum sunt bine, am terminat facultatea și nu pot decât să spun că Dumnezeu e mare întru Sfinții Săi! Vă mulțumesc  vouă, tuturor!

 Florina

 

Leave a Reply

 
