RSS
Image

Succes în spatele eşecului

04 Dec

Înainte de Bacalaureat eram foarte stresată, nereușind să rețin toate informațiile. Am început să îmi fie frică şi să nu am încredere în mine. Am reuşit să trec peste asta doar datorită Sfinților Efrem, Nicolae, Gheorghe, dar şi datorită Părintelui Arsenie Boca, la al cărui mormânt am mers să mă rog chiar după examen și am simțit o liniște interioară aparte.

După aceea a urmat o per2015_IX_23-27_Belgrad_133ioadă și mai dificilă, și anume, admiterea la facultate. Îmi doream extrem de mult să fiu studentă într-un anumit domeniu, la Cluj, însă pentru că nu eram sigură dacă o să intru, am hotărât să mă înscriu și la Iași.

Rezultatele admiterii de la Iași au fost negative și eram foarte tristă. Îmi făceam griji că n-o să intru nici la Cluj, însă paradoxal (pentru că admiterea a fost mai grea), rezultatele admiterii de la Cluj au fost pozitive, și chiar la specializarea pe care mi-o doream.

Mai mult decât atât, exact după ce îmi confirmasem locul la Cluj, am fost sunată de cei de la Iași, spunându-mi că în urma redistribuirii listelor, am fost admisă. Acesta mi s-a părut un semn de la Dumnezeu și de la Sfinți, care au randuit ca eu să nu ajung la Iaşi, ci la Cluj.

Așadar, de fiecare dată când vă simțiți singuri, deznădăjduiți sau nu aveți încredere în voi, rugați-vă! Dumnezeu și Sfinții Lui vă vor răspunde! 

Georgiana, Cluj-Napoca

 

Leave a Reply

 
