RSS
Image

Septembrie, restanţă, farmacologie…

04 Dec

Aceste cuvinte m-aSf-Parascheva-22u făcut să am o vară de coşmar!

Am încercat să învăţ pentru un examen de farmacologie toată vara, dar fără succes. Simţeam că absolut nimic nu se lipeşte de mine şi că sunt ca un copil de 2 ani pe care îl pui să citească.

Am cerut ajutorul Sfintei Cuvioase Parascheva şi ajutorul a venit imediat! Începusem să înţeleg nişte noţiuni care mai înainte îmi păreau total extraterestre. Totuşi aveam impresia că nu era suficient. După atâta muncă nu simţeam că o să culeg roadele.

A venit şi ziua examenului. În seara de dinainte am primit o iconiţă cu Sfânta Parascheva de la o prietenă care fusese la moaştele ei şi am decis să o iau cu mine la examen.

În clipa în care am văzut întrebarile am zis: “Sfânta Parascheva, mă las în mâinile tale!”. Apoi, cu toate că nu ştiam destul de multe întrebări, puneam răspunsurile cu o certitudine nefirească mie.

Am ieşit din examen. Fix atunci a ieşit o doamnă profesoară după mine şi m-a întrebat care este numele meu (din toată mulţimea de 100 de examinați) şi a intrat înapoi. Acest lucru mi s-a părut extrem de straniu.

Jumătate de oră mai târziu, răspunsurile s-au afișat. N-am avut nici măcar curajul să merg să le văd, aşa că am plecat la biserică să fac o rugăciune de mulţumire Cuvioasei pentru că m-a calmat şi m-a ajutat prin prezenţa ei. În secunda următoare primesc un telefon că am promovat examenul cu nota 6. Menţionez că în sesiunea de vară luasem nota 0,86. Pentru mine este un miracol EXTRAORDINAR!

Mulţumesc Sfintei Cuvioase Parascheva!

G. O., studentă în anul lV la Medicină, Bucureşti

 

Leave a Reply

 
