RSS
Image

Medicamente anxiolitice

04 Dec

În urmă cu o săptămână am susţinut examenul de specialitate, care reprezintă cel mai important examen din cariera unui medic.

Eu lucrez pe o secţie cu puţini medici rezidenţi şi implicit am avut multe gărzi. Astfel, timpul meu de studiu a fost limitat. În septembrie am avut un atac de panică văzând cât de mult mai am de învăţat pentru a termina prima trecere prin materie. Pare pueril şi şcolăresc felul în care am reacţionat… dar materia multă asociată cu oboseala cronică şi lipsa de exerciţiu de învăţat m-au copleşit. În plus, mai era şi faptul că ştiam că voi avea cea mai dificilă comisie, care an de an pică până la jumatate din participanţi.

Doctors-Post-Pics-Where-They-Sleep-At-Work-To-Defend-Med-Resident-Caught-Asleep12În acea perioadă m-am rugat mult Maicii Domnului, Sfântului Nicolae, Părintelui Ilie Lăcătuşu (pe care l-am descoperit datorită vouă), Sfântului Dimitrie Basabarov, Sfinţilor Trei Ierarhi, Sfintei Maria Magdalena şi Sfântului Mina. De asemenea, mergeam mult la Mănăstirea Radu-Vodă, mănăstirea mea de suflet, şi mă rugam Sfântului Nectarie, pe care îl consider sfântul meu protector. Tot atunci l-am descoperit pe Sfântul Efrem, despre care ştiam doar că ajută femeile care vor să rămână însărcinate. Am început să îi citesc cărţile cu minuni, care au fost pentru mine adevărate medicamente anxiolitice.

Prima minune a fost întârzierea examenului… cu o lună! A doua minune a fost faptul că proba scrisă, care era cea mai grea, a picat fix de sărbătoarea Sfântului Nectarie. A fost primul an din ultimii 5 în care această comisie nu a picat pe nimeni. De asemenea, sfinţii m-au ajutat şi la celelate probe.

În concluzie, examenul a fost un succes. Am luat o notă foarte foarte bună! Le mulţumesc sfinţilor şi Maicii Domnului pentru ajutor.

Mult succes,

Andreea

 

One response to “Medicamente anxiolitice

  1. florina

    12/04/2015 at 8:53 PM

    Binecuvantat fie DUMNEZEU SI TATA-L DOMNULUI IISUS HRISTOS,CARE,DUPA mare mila Sa,SI PRIN invierea lui IISUS HRISTOS din morti,pre-a nascut din nou spre nadejde vie si cu ajutorul lui SFANTULUI EFREM CEL NOU revin din nou pe acesta pagina ,a povesti minunile celui care MA ZIDIT SI A SFANTULUI EFREM CEL NOU ,GRABNIC AJUTATOR IN NECAZURI. MINUNEA SF .Efrem cel nou.Numele meu ,este FLORINA,CU3ANI IN URMA CERUSEM pe aceasta pagina, ca sa va rugati pentru mine. Avand examene ,NU MAI FACEAM FATA LA NIMIC.[ eu fiind si bolnava,.MULTUMESC TUTUROR ,CARE S-AU RUGAT PENTRU sanatatea mea.AM reusit la examene si eu citindu-i acatistul SFANTULUI EFREM CEL NOU ,ma simt mult mai bine si in clipele de disperare DUMNEZEU SI SF. Efrem cel nou, imi dadea, putere ,ca eu sa merg mai departe chiar daca , boala a fost o piedica in a termina cu celelalte generati. Acum am terminat facultatea si spun;DUmnezeu e mare iar sf.efrem cel nou e grabnic ajutator.VA MULTUMESC TUTUROR.

     

Leave a Reply

 
