RSS
Image

Am luat exemplul şi ne-am rugat

20 Oct

În toamna anului trecut am luat o hotărâre chiar după ce am venit de la Mănăstirea Radu Vodă, unde m-am rugat Sfântului Nectarie. Acesta m-a luminat într-un mod cu totul neaşteptat că trebuie să schimb şcoala fetei celei mari.

În curând am aflat că este greu să găsesc şcoala potrivită (fata mea este şi foarte emotivă). Atunci am scris un pomelnic în limba engleză pe care l-am trimis la Mănăstirea Sfântului Nectarie din insula Eghina din Grecia, în care am cerut ajutor sfântului să ne lumineze direcţia în care să mergem.

Ajutorul a venit repede şi am găsit şcoala potrivită. Ulterior însă, ne-am izbit de alte bariere, printre care faptul că trebuia să dea un examen. S-a pregatit, şi cu o lună înainte a dat un test de verificare. În urma acestuia am aflat că nivelul cunoştinţelor era insuficient pentru a promova examenul, aşa că a început să studieze mai intens.

imagesÎn acea perioadă am citit despre minunile făcute de Sfântul Efrem cel Nou celor ce dau examene şi am descoperit o mărturie a unei persoane care a precedat astfel: a citit seara, înainte de examen Acatistul Acoperământului Maicii Domnului şi Acatistul Sfântului Efrem cel Nou, iar dimineaţa Paraclisul Maicii Domnului şi Acatistul Sfântului Efrem cel Nou. Am încercat şi eu şi fata mea aşa înainte de examen.

În timp ce aşteptam să iasă din examen, stând în spatele şcolii, am observat prin jaluzelele trase ale secretariatului două icoane mari care parcă mă priveau. Erau icoana Maicii Domnului şi icoana Sfântului Efrem cel Nou!

După două zile am aflat că a luat examenul, în ciuda faptului că nu fusese deloc uşor.

Mulţumim Bunului Dumnezeu, Maicii Domnului, Sfântului Nectarie, Sfântului Efrem cel Nou, Părintelui Arsenie Boca, Sfântului Mina, Părintelui Ilie Lăcătuşul, Sfântului Nicolae, Sfântului Spiridon pentru tot ajutorul şi dragostea lor!

A.H., Bucureşti

 

Leave a Reply

 
